Sleepless in Askersund

Jag kan inte sova, jag bara ligger och vrider & vänder på mig. Jag kan inte slappna av, jag har för mycket i huvudet just nu. Det blir inte direkt bättre av att jag hostar en massa och är täppt i näsan. Det är så många saker som gör att jag inte kan sova just nu.

Jag ligger och tänker på allt möjligt mellan himmel och jord. Jag tänker på en viss person fast att jag inte känner riktigt likadant längre. Känslorna har svalnat väldigt mycket på senare tid, men ändå så tänker jag nån gång ibland på personen i fråga. Men jag känner mig själv väldigt bra. Jag vet att jag vill bara ha den jag inte kan få och när jag får den så vill jag inte ha honom längre. Så jag vet att egentligen vill jag inte ha honom, jag vill bara ha honom för att jag inte kan få honom... haha. Jag vet att jag är lite störd ibland, men det är så det ska vara. Det finns ju en del andra karlar som är intressant, men sen hur det blir med allt det får tiden utvisa. Som det känns just nu så vill jag bara ha kul och inte binda mig till någon. Det känns som om ingen karl är värd mig, jag är så mycket bättre än dom... =) Den som vill ha mig får nog kämpa som faaan... hehe.

Jag ska upp tidigt och tvätta. Jag vet inte om det blir så mycket med det. Jag kanske får skjuta upp tvättiden till nån annan dag. Får se om jag orkar att tvätta om några timmar. Som det känns just nu, så kommer jag inte att orka det.

Hur som helst så blir det att Julbaka lite med Jenny imorgon. Så ska vi väl lyssna på julmusik och dricka glögg. Det kan bli trevligt... =)

Puss & kram....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0