Alkis

Jag har faaan känt mig som en jävla alkis nu i helgen eftersom jag har druckit 3 dagar på raken. Men nu blir det antagligen att vara nykter i minst 3 veckor eftersom jag jobbar så mycket dom närmsta 3 veckorna. Men sen så har jag en veckas semester, så det kanske blir att dricka nån drink i den veckan. Eller jag vet att det kommer bli att göra det eftersom både Anna & Isabelle fyller år den veckan.

Fy faaan va jag har drömt mardrömmar inatt, jag skulle ha behövt nån att krama om när jag vaknade. Jag känner mig rätt så ensam just nu, jag skulle vilja hitta någon att tycka om. Men det kommer ju inte att ske den närmsta tiden, så jag får nog fortsätta att vara ensam... Spela rulle, jag tror att jag överlever.

Snacka om det har varit grisfest hela helgen. Det ser ut som om jag har blivit slagen. Jag har blåmärken överallt. Jag har bara varit klantig och snubblat omkull.... haha. Shit happens, when you party naked.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0