Allt är bara skit eller???

Allting bara snurrar runt i mitt huvud just nu. Jag har dom senaste dagarna kommit till insikt med en sak. Jag känner att jag vill, men ändå så vill jag inte. Jag vet inte riktigt vad ska göra just nu. Om jag ska ta tag i saker och ting eller om jag ska skita i det.

Allting känns så skumt just nu, jag vet inte om jag ska gråta eller skratta. Jag vet att jag har sabbat dom små chanser som möjligen fanns. Jag vet att jag har irriterat folk och gjort så dom ogillar mig mer än vanligt, men men shit happens. Jag har verkligen märkt under de här dagarna att folk verkligen inte tycker om mig. Fast jag visste ju det redan förut också egentligen. Det lustiga är att jag är en av dom snällaste som finns, när jag vill vara snäll vill säga. Jag är dessutom väldigt ärlig av mig, jag kan inte ljuga för folk. Men jag tror inte jag ska berätta så mycket för folk vad jag har kommit till insikt med. Det är nåt jag får skita i och gå vidare med livet. Det kommer liksom aldrig att bli som jag vill i alla fall. Man kan inte rå för vad man känner och man ska följa sitt hjärta. Det är tur att jag kan skita i vad jag känner, jag förtjänar inte att få dom besvarade i alla fall.

Jag är ledsen just nu för att jag vet att jag aldrig kommer få det jag vill ha. Life sucks right now...

Puss i ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0