Dream, dream, dream

Jag har sovit bättre inatt, men jag har ändå sovit lite oroligt. Jag har drömt en massa saker som jag inte vill drömma. Innan jag somnade tänkte jag på en massa vidriga saker för att jag ska glömma en viss person, men ändå så drömde jag om den personen. Fuck... Jag vill inte tänka på denna person längre, för jag blir bara ledsen och deppig av det. Så jag försöka bara ha vidriga saker i huvudet som har med denna person att göra för att glömma. Det är lättare att komma över nån om man tänker på saker som man inte gillar med personen eller vidriga saker som personen har gjort. Jag försökte verkligen äckla mig själv väldigt mycket innan jag somnade. Jag tror att det funkade rätt så bra eftersom jag till slut började känna hatiska känslor... haha.

Det ordnar sig bara det blir midsommar... hehe

Sup och svälj, trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0