Fredagen

Det blev att vara chafför igår kväll. Jag körde på Martin, Isabelle, Marcus, Pata och Lotta. Jag körde min gamla 240 som min bror äger nu för tiden. Först var vi till Örebro för att hämta lite alkohol och sen drog vi till Zinkgruvan för att Martin skulle hämta nåt där.

Efter det så åkte flera varv på Askersund. Vi träffade på ett gammalt ligga till mig och min bror undrade hur många av hans vänner jag har legat med egentligen. För han frågade mig om jag kände killen sen tidigare och jag sa att jag har legat med honom. Martin blev lite sur över det, han tycker inte om att jag har legat med några stycken av hans vänner. Han har sagt det flera gånger förr. Men den här killen låg jag med för säkert 6-7 år sen, så det var ju skitlänge sen ju.

Sen så blev det lite road trip till Fjugesta. Det var nån fest där, men min bror var på lite surt humör så vi stannade inte så länge där. Men jag fick i alla fall träffa kära Evelina när jag var där... =) Vi åkte direkt hem efter att ha varit i Fjugesta, Martin somnade på vägen hem. Så det var ju knappast nån idé att åka runt nåt mer, dessutom var jag så jävla trött och bara ville hem & sova. Vi kom hem cirka kl.2.30, så det blev ju inte lika sent som det brukar bli.

Idag blir det att jobba 16.30-21.30 och imorgon ska jag jobba delad tur, först 8-13 och sen 16.30-21.30. Sen så jobbar jag kväll på måndag och dag på tisdag. Så jag är ledig på onsdag igen. Det känns lite trist att jag bara är ledig onsdag och lördag nästa vecka.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0