Galen i dig

Ååh, det känns som alla människor kan se det

på mig, på mig

Men du begriper ingenting

Är galen i dig


Jag har aldrig varit tänd på romantiken

Den verkar lura folk och gå för långt

Jag var misstänksam mot mörkbruna ögon

och aldrig svag för fågelsång

Så när mitt hjärta plötsligt börja göra volter

Befara jag ett allvarligt fel

Nu måste du förstå hur du ställt till det

Du kom och vände allt upp och ner


När det känns som alla människor kan se det

På mig, på mig

Men du begriper ingenting

Är galen i dig


Finns det nån kur som man kan ta

Som ger lite sunt förnuft tillbaks

Jag har märkt att jag kan knappast tänka

Du är alltid där och knackar på


Angenämt är allting jag får ur mig

När vi möts i porten varje dag

Kan jag ha så svårt att bara säga

Kom in och hälsa på ett tag


När det känns som alla människor kan se det

På mig, på mig

Men du begriper ingenting

Är galen i dig

Jag är galen, galen, galen i dig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0