Han är inte min

Den jag drömmer om tillhör inte mig

Han är inte min och han anar ej

Att jag längtar så, för han är inte min tyvärr

Den som jag har kär, vet ej vad jag vill

Att vara honom när, vara tätt intill

Det är inte rätt, jag vet att han är inte min

Jag borde ej gå här och drömma

Ty honom kan jag ej få

Jag vet att jag borde glömma

och vet att jag gör fel, men ändå

Han är inte min, så jag hoppas på

Att min dröm slår in, att jag snart ska få

Någon att ha kär och någon som är bara min

Jag borde ej gå här och drömma

Ty honom kan jag ej få

Jag vet att jag borde glömma

och vet att jag gör fel, men ändå

Han är inte min, så jag hoppas på

Att min dröm slår in, att jag snart ska få

Någon att ha kär och någon som är bara min



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0