Helgen...

I fredags drack jag med några tjejkompisar, det blev lite för mycket alkohol. Jag var rätt så full och gjorde nog bort mig en hel del... haha. Men men shit happens when you party naked... =) Det blev rätt så sent, gick & la mig vid kl.5 eller nåt sånt på morgonen. Sen så sov jag typ nästan hela dagen igår och jag har typ sovit hela dagen idag också fast att jag inte ens drack nåt igår. Så imorgon och på tisdag får jag försöka att vara mer vaken så jag hinner att göra lite grejer innan vi åker till Power Meet på onsdag förmiddag. Vi skulle ha åkt på tisdag, men vi åker på onsdag istället för dom andra måste hinna med att göra en del grejer innan vi åker.

Så typ hela veckan blir det supa & knulla eller i alla fall supa... haha. Jag är knäpp... men men så är det.

Jag har inte kunnat sovit så bra inatt det är nog därför som jag har sovit hela dagen. Jag sov inte själv inatt och jag är inte van att sova ihop med folk. Jag sover så dåligt när jag sover ihop med någon, jag tycker att det är skönt att sova själv. Men det är nog för att jag är van vid att sova själv.

Veckan som kommer nu så blir det ju inte så mycket sömn överhuvudtaget. Det blir bara att festa hela dagarna och nätterna... =)

Puss i ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0