It could be worse

Jag kommer fan att festa satan imorgon, vare sig folk vill det eller ej. För som sagt saker kunde vara värre eller hur? Jag har typ ett hjärta av sten, jag klarar av det mesta utan att få ett ärr. Jag överlever vad alla andra än säger, för jag är bäst... yeah. Jag tycker om mig själv och det är fan det enda som räknas i slutändan. Jag bryr mig faaan inte om vad alla andra tycker och tänker om mig. Har dom inget bättre för sig än att prata om mig så är det fan deras problem och inte mitt. Vill dom prata om mig så får dom göra det, jag skiter i det. Jag lever mitt liv och kommer göra det tills jag dör. Jag älskar mig och gör ingen annan det, så skiter jag väl i det.

Jag kommer antagligen att bli en gammal kärring med en massa katter eller nåt. Who gives a fuck? Det är mitt liv och ingen annans. Vill dom nåt annat, så får dom väl göra det med sina egna jävla fucking lifes.Den som inte gillar mig för den jag är, dom kan fan knulla sig själva i räva. Jag är så jävla trött på folk som vill få mig att vara någon annan än den jag är. Jag är lite special edition, men det är liksom den jag är. Kan inte folk acceptera det, så kan dom dra åt helvete.

Fuck off liksom... yeah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0