Jag är bara lycklig när jag dricker...

Jag kom på en sak att jag bara har varit glad och på bra humör när jag har druckit alkohol dom senaste veckorna. Men det kanske beror på att jag har inte så mycket att vara glad över direkt. Jag känner mig inte direkt på topp nu för tiden. Jag älskar mig själv, men jag känner mig inte så älskad av andra. Fast jag vet att mina kompisar älskar mig, men jag känner mig ändå ensam och oälskad. Det känns ibland som om folk inte tycker om mig och tycker att jag är jobbig. Men jag är som jag är och det går inte att göra så mycket åt. Det är nog bättre att vara hatat för den jag är än älskad för nån jag inte är. Jag tänker inte ändra mig för någon, men ändå försöker jag göra det på sätt och vis ändå. Jag ändrar mig först och främst för mig en egen del. Men ändå har jag i bakhuvudet att bara jag ändrar mig så kommer den personen att tycka om mig.

Det känns som om allt håller på att fall isär just nu. Jag har faaan fuckat upp allting. Men samtidigt så vet jag att det hade varit skit i alla fall, så spela roll. Inte så mycket att sätta upp i granen om man säger så.

Jag får ta nya tag om några veckor och se vad som händer & sker. Allt ordnar sig till det bättre på ett eller annat sätt. Det är bara att ha tålamod, det värsta är att jag inte har nåt tålamod. Jag vill att saker och ting ska ske på en gång.

Nu är det dags för mig att jobba...

Puss & Kram...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0