Jag borde gråta...

Jag borde gråta, men människan ifråga förtjänar inte mina tårar... Jag gick ifrån Veronicas fest och var nära att brista ut i tårar. Men tårarna kom aldrig för att personen helt enkelt inte förtjänar dom. It's that simple. Jag har inte gråtit på skit länge och jag tänker inte börja nu... det bara är så. Jag är bara riktigt jävla pissed off... So screw you, I'm gonna screw somebody else. Jag kan bara säga att du skiter i en jävligt bra tjej och det är ditt problem och ingen annans. Jag ska faaan hitta nån att knulla med imorgon, om det är det sista jag gör på denna jord... hehe

Puss och snusk

Sug och svälj, trevlig helg.... geeeeee


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0