Jag faller så lätt för dig...

Jag ser dej snabbt
jag fattar knappt
att Du finns och existerar
Min kropp vibrerar
jag faller som i trans

Jag ser dej gå
och jag önskar så
att jag ropat "kom!"
så Du vänt Dej om
Jag darrar
och kommer ur balans
(Jag faller....)

Jag faller lätt
Jag faller lätt
Jag faller så lätt för dej
Jag faller lätt
Jag faller lätt
Jag faller så lätt för dej

Dagarna går
och min längtan är svår
Du har förtrollat mej
Du har förvållat mej
känslor
som jag inte kan rå på

Du och jag
är som natt och dag
Men det är något hos dej
som attraherar mej
så hjälp mej
att finna och förstå
(Jag faller...)
Jag faller lätt
Jag faller lätt
Jag faller så lätt för dej...

Förklädd till mej själv
går jag ut varje kväll
med ett leende skal
är jag vacker och sval
Beredd
att möta Din varma blick

Men så tittade Du
och min mask sprack itu
Jag blev liten och rädd
Jag var inte beredd
Så tagen
av blicken som jag fick
(Jag faller...)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0