Kärlek och skit...

Jag har varit väldigt duktig dom är senaste två dagarna. Igår simmade jag en massa och idag simmade jag ännu mer än vad jag gjorde igår. Jag känner mig riktigt stolt över mig själv. Så jag tänkte att jag skulle unna mig en cider eller två. Får väl se hur det blir, om kanske Lotta och Calmer vill vara med på ett hörn. Jag har varit iväg och badat med dom de senaste dagarna, så vi har umgåtts en hel del.

Jag har kommit på hur jag ska göra nu med allt vad kärlek heter. Jag ska avvakta och se hur det blir med det jag har på gång. Jag känner att jag har lite dåligt samvete efter Power Meet, har ju inte riktigt varit så schysst. Men men shit happens when you party naked. Om det inte blir något, så jag väl vänta med att ragga tills jag har gått ner mer i vikt och ser finare ut... =P Samtidigt så ser jag ut som skit hur jag än gör, men det är min stil att se ut som skit... haha. Jag tycker faktiskt att jag ser rätt så bra ut, men jag vill gå ner mer i vikt. Jag är inte nöjd än, jag vill gå ner 10-12 kg till.

På lördag kanske det blir att festa till igen, om vi hittar nån chafför. Annars blir det nog att jag köra, för jag vill inte bara sitta hemma och uggla. Jag vill ut och göra nåt.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0