Long long time ago

Det var ett bra tag sen som jag skrev sist, men jag har inte haft ork att skriva nåt i min blogg. Det är nog inte så många som läser i alla fall, bloggen är ju mest för min egen skull. Så jag kan rensa mina tankar och så.

Jahopp vad har hänt på senare tid då? Jag kan ju skriva lite vad jag har pysslat med den senaste veckan. Jag började min semester den här veckan. Så jag har varit ledig en vecka nu, det har varit jävligt skönt. Men jag har varit rätt så seg dom senaste dagarna. Jag har varit uppe halva nätterna och sovit typ hela dagarna. Idag har jag typ bara sovit hela dagen, jag har varit så jävla trött. Men det är nog bra att jag sover den här veckan för nästa vecka kommer jag typ inte att sova nånting för då ska jag till Power Meet. Vi åker redan på tisdagen, så det blir inte mycket sömn då. Det går inte att sova där för det är fest hela dagarna och hela nätterna. Jag brukar inte kunna sova dom första dagarna, men sen sover jag för att jag är så trött efter att inte ha sovit på flera dagar... haha.

På midsommarafton förfestade vi hemma hos mig och sen åkte vi ut till Harge. Det var rätt så kul i början på kvällen när vi var hos mig och förfestade. Men sen var det inte så rockigt speciellt inte efter att en av mina vänner spydde i min bil. Den bästa stunden var när jag fick pussar av nån som jag gillar... =)

I måndags drack jag med lite vänner bla en gammal vän som jag inte har umgåtts med på flera år. Det var rätt så kul... =)

I tisdags körde jag runt på min bror & några till i hans bmw cab. Det var bitvis kul, men rätt så jobbigt också. För det hände inget kul och jag bara fick köra runt överallt på dom. Jag kom hem kl.4.30 på onsdagsmorgonen.

Igår körde jag också runt på Martin & dom i bmw caben, men det var på eftermiddagen och tidiga kvällen. För Martin ville inte köra eftersom han hade druckit dan innan plus att killarna tog en varsin alkoläsk efter att vi hade varit på bolaget. Vi var till Örebro och handla lite grejer. Bla annat lite grejer till min bil, så nu kan jag åka med den igen.

Idag och dom andra dagarna jag inte har skrivit om har det inte hänt så mycket på. Har mesta bara tagit det lugnt, som sagt så har jag bara sovit idag.

Puss puss

Kommentarer
Postat av: Frida

Ja men jag läser ju. :)

2010-07-02 @ 07:03:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0