När ska jag lära mig sova???

Jag fattar inte att jag jämt ska sova så jävla dåligt. Det är inte konstigt att jag typ jämt är trött. Men men jag överlever väl eller???

Jag börjar jobba om cirka en timme, det känns lite segt. Men jag vet att jag klarar det, för jag klarar av det mesta. Det ska bli så skönt när jag väl har jobbat färdigt. Det känns i alla fall gött att jag har sovmorgon imorgon. Jag är ledig på fredag och jag funderar på att åka & shoppa lite då. Jag fick ju nämligen lön igår.

Det är tur att jag är bäst... hehe. Annars skulle jag ha lagt mig ner och självdött för länge sen... haha. Jag är faaan en idiot ibland, men det är så det ska vara.

Jag har kommit på en klockren idé och jag tänker genomföra den. Det värsta är att jag inte kan genomföra den förens om flera månader och jag som vill att saker & ting ska ske på en gång. Men men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge. Eller så lägger jag bara ner och skiter i allt som jag brukar göra.... haha. Det är nog faaan enklare, jag tror nog det.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0