Panik

Jag fick faaan panik förut när jag inte visste vad jag skulle göra eller vart jag skulle ta vägen. Det är nog för att jag hade varit igång hela dagen och gjort en massa saker. Sen helt plötsligt så hade jag inget att göra och då fick jag värsta paniken. Jag är fan världens mest rastlösa människa.

Jag, Pata och Lotta åkte på en liten road trip genom Vretstorp, Östansjö, Åsbro och Rönneshytta. Det var väl inte roligaste man kunde ha hittat på, men det var roligare än att inte göra nånting alls.

Just nu känner jag mig mindre rastlös och inte lika panikslagen. Men det känns fortfarande som om jag vill hitta på nåt. Men jag vet tyvärr inte vad. Jag vill inte bara sitta hemma och glo i min egen ensamhet. Jag vill ut och hitta på saker. Jag vill inte sitta här hemma och dega. Jag är trött på att bara sitta hemma. När får lön och är ledig, så ska jag försöka att hitta på nåt skojigt tror jag.

Imorgon blir det att tvätta och sen försöka att göra rent spisen & bänken. Såg att det var lite smutsigt. Sen får jag se vad jag gör på kvällen, kanske blir att ta nån grogg eller nåt. Men det blir nog inte att dricka mycket i såna fall eftersom jag ska dricka på lördag. Jag har blandade känslor inför lördagen. På ett sätt så längtar jag och samtidigt känns det jobbigt på nåt sätt. Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara det. Men jag hoppas att det kommer att bli roligt på Cruisingen.

Pussigull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0