Power Meet 2010

I onsdags så drog jag, pappa, Carina, Isabell och Martin till Power Meet i Västerås. Lotta kom till Västerås på fredagen. Det har varit extremt varmt, så jag helt sönderbränd. Så just nu har jag väldigt ont i hela kroppen av solbrännan plus att jag har blivit omkull puttat & så under dom här dagarna. Det har varit väldigt roligt detta år, förra året hade jag inte alls lika kul som jag har haft i år. Vi kom hem på förmiddagen idag och det känns skönt att ha kommit hem. Men ändå så börjar jag redan längta till Power Meet nästa år.

Jag har gjort en hel del dumma saker i år, men jag är ju helt IQ befriad och en stor idiot när jag dricker alkohol... hehe. Det lustiga är att jag ändå inte har någon ågren, jag ångrar ingenting. Skulle jag inte göra en massa dumma saker, då skulle det ju inte vara lika roligt... =)

Jag var lite irriterad och förbannad innan Power Meet eftersom jag skulle vara tvungen att köra en massa. Men jag har praktiskt taget inte kört nånting... haha. Jag körde lite under onsdagen, men pappa gick & la sig kl.22 så det var bara att sätta igång att dricka. Sen så körde Martin på torsdagen och fredagen. Jag skulle ha kört igår, men jag var & blåste kl.9 på morgon och jag hade då 1,5 promille. Dom sa att jag skulle tidigast kunna göra idag på kvällen. Pappa gick och la sig tidigt i fredags för att han inte pallade att dricka mer. Så han var ju nykter igår för att han inte orkade dricka något mer, så hade vi velat åkt nånstans så hade vi ju nykter chafför. Men vi var rätt så avslagna igår, det gick inte så bra att dricka. Så vi satt bara och softade lite, vi hade ingen större lust att åka nånstans.

Jag var ju väldigt full igår på morgonen. Jag gick ju aldrig och sov under fredagsnatten, men sen så sov jag några timmar mitt på dagen. Sen så skulle jag ju dricka mer, men jag hade så jävla ont i halsen så jag klarade inte av att dricka nåt mer. Så det var jävligt lugnt igår på kvällen, men det är skönt. Jag är inte ett dugg bakis nu, så det är bra.

Jag har kommit på en sak under den här resan och det är nåt som jag inte vill avslöja här. Men det är nåt som inte kommer bli nåt av ändå, så skitsamma. 

Det var skönt att åka hem tidigt idag, det var inte nån kö överhuvudtaget när vi åkte hemåt. Det är väldig skönt att vara hemma ju nu.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0