Rastlös in i helvete...

Jag är så rastlös att jag håller på att krypa ur mitt eget skinn just nu. Jag vet inte riktigt vad det är med mig. Jag kanske börjar få abstinens av nåt slag, det känns typ som det. Med vad för abstinens då??? Alkohol, sex eller what? I need to do something... Det är funkar inte alltså, jag måste faaan ut. Jag kan inte sitta här inne och se ut som ett mongo. Jag vill hitta på nåt nu... Jag ska nog ta och våldta någon eller nåt. Eller inte... Jag måste i alla fall göra nånting nu. Jag kan inte sitta still, jag har så jävla mycket överskottsenergi just nu...Jag tycker faaan att jag till och med darrar... det kan inte vara bra. Som sagt det är funkar inte... Nu måste jag ut och välta kor eller nåt...

Räva...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0