Rensat garderoben...

Jag har rensat min garderob flera gånger under det senaste året på grund av att jag har gått ner i vikt. Jag har hur mycket påsar som helst med kläder ligger nere i källaren nu. Jag rensade för nån vecka sen och nu börjar min ena garderob se rätt så tom ut. Förut var det smock fullt. Men det var så många kläder som var för stora plus en del kläder som jag aldrig använder. Jag skulle nog behöva göra nån mer rensning snart igen för det är fortfarande en massa kläder kvar som jag antagligen aldrig kommer använda. Men det får bli när jag har gått ner ännu mera i vikt.

Eftersom jag har gått ner en del i vikt, så har ju brösten blivit mindre. Jag märkte det på att typ alla behår var alldeles för stora. Så idag har jag köpt några behår som passar bättre. Det var så tråkigt att ha för stora behår på mig. Jag känner mig väldigt nöjd med mina köp idag... =)

Dessutom så har jag inga skärp som passar mig längre, alla är för stora. Jag har typ två skärp som jag får göra nya hål på för att kunna ha dom.

Det blir nog att införskaffa en helt ny uppsättning med kläder sen när jag har gått ner tillräckligt mycket i vikt. Jag har cirka 10 kilo kvar att gå ner.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0