Rolig dag...

Det har varit en riktigt bra dag idag. Jag skulle ha plockat med lite grejer, men det struntade jag i. Jag får försöka att ta itu med det imorgon eller på fredag. Jag har inte gjort så mycket under tidiga dagen, då jag mest bara varit hemma & softat.

På kvällen så bjöd Lotta på tacobaguetter & sallad, det var riktigt mumsigt. Sen så tittade jag, Lotta, Dennis och Jonatan på filmen "Carrie". Efter det så var jag, Lotta och Dennis iväg och badade. Lotta tyckte att vi skulle bada i hennes vattenflaska, men jag tyckte att det var en dålig idé att vi skulle turas om att doppa våra fingrar i vattenflaskan. Sen så tyckte hon att vi skulle bada i lårviken, men det tyckte jag var en ännu sämre idé. Jag vet inte riktigt vad för mupp humör hon var på förut... haha. Vi åkte till en sjö och badade istället... haha. Men vi ska i alla fall ha zombie bröllop på lördag... hehe. När vi hade badat så släppte vi av Dennis. Så tog jag och Lotta några raggarvarv på stan. Det var rätt så sköj. Sen så tog vi en nostalgitripp genom Kårberg och Skyllberg. Jag berättade lite ställen jag hade bott på och sånt.

Nu så sitter jag här i min egen ensamhet och glor. Det blir väl att sova om en liten stund. Jag ska upp imorgon och jobba. Men jag är inte trött, så jag vet inte riktigt hur det ska gå till. Det är så jävla tråkigt att sova... suck. Jag jobbar så kort dag imorgon, så det gör inget om jag får lite dåligt med sömn. Jag kan ta igen det nån annan dag... geee..

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0