Roliga minnen... =)

Det hände ju en hel del roliga saker under Power Meet. Det var fint på fredagmorgonen när fick springa som faaan för att kunna följa med till Marknaden. Dom ringde och sa till mig att dom skulle åka dit på en gång & att jag var tvungen att skynda mig. Jag fick springa som faaan, men ändå hade dom börjat åka i från mig. Men som tur så vände dom och plockade upp mig. Jag hade ju inte sovit i husvagnen, jag hade sovit tillsammans med någon i ett tält på andra sidan campingen typ.

Jag sov bara i husvagnen en av nätterna. Första natten så låg ju pappa på min plats i husvagnen, så då sov jag med Martin och Isabell i tältet. Sen på torsdagsnatten sov jag tillsammans med nån i ett annat tält. På fredagsnatten sov jag inte överhuvudtaget, men sen sov jag några timmar mitt på dagen på gräsmattan. Det var bara på lördagsnatten som jag sov i husvagnen.

Jag har gjort en hel del tokigheter tror jag. Under fredagen var jag ju extremt full, men jag var full även under onsdagen och torsdagen. Men jag var nog som fullast under fredagsnatten & lördagsmorgonen. Men det var kul, jag snackad med några från Arvika som jag satt & snackade med förra året på Power Meet. Jag tror att dom tyckte jag var lika blåst det här året som jag var förra året... haha.

Under fredagen så sprang jag ju runt med en t-shirt som det stod LIGGA? på ryggen och jag fick några erbjudanden... haha. Det var faktiskt rätt så roligt, jag funderar på om jag ska springa runt med den nästa år också... haha.

Det var en kille som visade sin tatuering på snoppen i torsdags och vi satt ett helt gäng där, men vad det verkar som var jag den enda som var intresserad av att se den för jag var tydligen den enda som tittade.


Det har ju hänt en hel del andra roliga saker som jag inte tänker berätta här.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0