Shopping trip...

Jag hade problem att få väck på folket imorse. Jag ringde och jag ringde och jag ringde. Jag var dessutom uppe och ringde på dörren flera gånger. Sen så när jag bankade som en idiot och ringde på dörren, då öppnade folket dörren. Så vi kom iväg på våran shopping trip till Marieberg till slut.

Det var jobbigt samtidigt som det var kul. Vi var till Biltema först och pojkarna höll ju på och dampade loss. Sen så dampade dom loss på Marieberg också och speciellt när vi var på Willys dampade dom som faaan. Det är inte nyttigt att shoppa med folk som inte är riktigt nyktra. Folk tyckte nog att vi var stora idioter eller nåt. Folk kollade konstigt på oss hela tiden.



















Efter att vi hade handlat, så käkade vi på Italia. Nu så sitter jag hemma och väntar på bättre tider. Det blir antagligen att vara chafför ikväll. Men på sätt och vis har jag ju redan varit chafför hela dagen. Jag ska jobba kväll imorgon och delad tur på söndag, så det blir lugnt för mig den här helgen.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0