Sket full...

Jag började ju bra när jag gíck upp till klubben förut idag... haha. Blodet sprutade från min näsa och jag hade värsta fläskläppen... haha. Jag råkade snubbla omkull när jag gick upp till klubben och slog näsan i backen så jag fick fläskläpp och blodet sprutade som faaan. Jag frågade vid entren när jag skulle gå in om jag fick komma in fast att det sprutade blod från min näsa. Det fick jag och jag fick till och med papper så jag kunde torka bort blodet från min näsa. Men jag gick runt på klubben med blod på hela händerna hela jävla tiden... haha.

Nu ska jag fortsätta att festa med mina kamrater. Ni får ha det så bra.

Puss & Hey....







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0