Skumt som faaan...

Jag har jobbat ikväll, första jobbardagen efter att ha 3 veckors semester. Innan jobbet fick jag reda på att Adam Olsson tog livet av sig igår. Vi festade med honom i lördags och antagligen så var vi dom sista som såg honom levande. För han tog tydligen livet av sig på förmiddagen igår och han gick från min lägenhet strax efter kl.5 igår. Jag kände inte honom så bra, så jag har inte gråtit eller nåt sånt. Men jag tycker att det är så tragiskt och det känns så skumt att vara en av dom som såg honom sist. Han verkade att må så bra i lördags, jag förstår inte riktigt varför han tog sitt liv.

Det gick väldigt bra att jobba ikväll, men jag hade en hel del att tänka på. Det är tur att jag inte kände honom bättre för då hade jag inte klarat av att jobba. Jag tyckte det var väldigt jobbigt att jobba när min katt Buddy hade blivit påkörd...

Jag borde kramas mer... =)

Puss & kram...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0