Snacka om brist på nåt att göra...

När jag bara sitter och muppar framför datorn. Men jag gick ju upp väldigt mycket tidigare än vad jag brukar göra när jag ska jobba, så jag har ju lite tid att döda.

Jag börjar funderar på vad det egentligen var för nåt som jag tänkte skriva. Det är bra att man har minnet med sig...

Jag tror att jag har levt i celibat i 3 dagar nu plus att jag har varit nykterist i 2 dagar. Så jag tror att jag kan klara av att vara det ett bra tag till... hehe. Snacka om att jag är på mupp humör just nu. Jag funderar faktiskt på att vara nykter ett par månader nu. Jag tror inte att jag tänker dricka nåt när jag har semester om ett par veckor. Jag tror faktiskt att jag ska försöka tvinga med mig folk och göra en massa nyktra saker istället. Jag tänker inte ha sex med någon på väldigt länge, alla jävlar är ju idioter även jag själv. Det är ingen som förtjänar att ha sex mig... geeeee....

Jag ska väl snart ta och borsta tänderna & dra till jobbet nu.

Bye bye suckers...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0