Sömnlös i Askersund...

Jag har sovit jätte orolig inatt. Jag vet inte riktigt varför jag har haft så svårt för att sova denna natt. Jag har bara legat och vridit & vänt mig hela natten. Jag somnade till några små stunder, men jag vaknade lika fort igen. Jag har inte direkt fått nån ordentlig sömn inatt. Jag drömde skumma saker också. Jag drömde om att vi var på Power Meet och åkte runt en massa. Jag hoppa runt i nån bassäng eftersom nån att slängt min sko i bassängen. Så drömde jag om en del människor som jag känner. En del som jag träffar ofta och en del som jag tänker väldigt mycket på.

Jag ska väl dra iväg och jobba nu. Det känns gött att jag slutar kl.13.30 idag, jag har hela dagen på mig att göra massa bus sen. Jag funderar faktiskt på att städa när jag kommer hem sen, det skulle behövas. Jag skulle behöva damma bokhyllorna, men det tror jag att jag gör nån annan gång i såna fall. Det får vara dammigt några veckor till eller nåt.

Puss i ljumsken...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0