Stress

Shit va den är dagen har varit stressig som faaan. Jag började kl.8 idag och det första jag fick börja göra när jag kom till jobbet var att dela ut mediciner. Det var bara jag som hade medicindeligering på avdelningen. Så jag har fått sprungit runt som faaan hela dagen och delat ut mediciner till dom gamla. Det var jag, två vikarier och en ordinarie som inte har medicindeligering. Vi blev ändå färdiga rätt så tidigt på förmiddagen fast att jag kände som om jag inte gjorde nåt annat än att springa runt och dela ut mediciner. Jag tror att jag hjälpte 2 st av dom gamla upp, men jag hade ju rätt så fullt upp med alla mediciner. Jag sprang nog runt som en skållad råtta under hela dagen... haha. Det är tur att jag slutade kl.13.30, jag hade inte orkat jobba till kl.16 som jag brukar göra.

Sen när jag kom hem då satte jag igång och städade alla golv i lägenheten plus att jag gjorde rent handfatet & toaletten. Så nu ser det lite renare och finare ut hemma hos mig. Jag tycker inte det var länge sen som jag städade, men det blir smutsigt nästan på en gång på grund av katterna... suck.

Nu funderar jag på att dra iväg och bada. Sen blir det att duscha och städa när jag kommer hem. Sen får jag väl se vad kvällen har att erbjuda... =P

Puss & snusk...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0