The Weekend

Det har varit en väldigt händelserik helg. Har hänt en massa saker och kul har det varit... =)

I fredags var jag chafför åt Martin, Marcus, Pata och Lotta. Vi åkte runt i min gamla 240 och rockade Eddie
Meduza, det var rätt så kul i början. Blev lite strul och skit mot slutet. Det blev lite snefylla och fyllekörning på morgonkvisten. Så igår på dan fick jag åka till Zinkgruvan och hämta fyllekörarna plus en annan bortsprungen pöjk. Det hände en hel del som sagt...

Igår så förfestade vi lite hemma hos mig. Sen åkte vill till gruvan en sväng. Vi skulle ju ha åkt till Mullhyttan, men det skulle regna så vi tänkte skita i det. Men sen så åkte vill till Mullhyttan i alla fall och kors i taket det regnade inte. Fast att det skulle ha gjort det. Det var grymt kul igår, men jag drack en liten aning för mycket. Jag ska nog inte dricka så mycket sprit, jag blir ju helt uppåt väggarna då. Jag var ju helt crazy igår och jag kunde knappt stå på benen. Men jag spydde inte i alla fall´, det brukar jag göra för det mesta när jag dricker sprit.

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på för nåt. Måste göra nåt annat än att sitta här och glo.

"Många säger att jag är en slampa, men jag kallar det erfarenhet..."

Pussigull...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0