Torsdag idag då...

Igår blev det några cider med Lotta och Calmer. Sen var Pata med på ett hörn och drack lite. Men jag drack inte så mycket. Dom andra tyckte det var konstigt att jag inte var en papegoja på speed som jag brukar vara när jag dricker. Men jag var för upptagen med att lyssna på allt roligt som killarna snackade om. Vi hade rätt så roligt igår, vi skrattade en hel del. Det var lite segt på slutet, vi satt ju uppe till efter kl.3. Nu blir det nog inte att dricka nåt förens på lördag.

Jag har nyligen färgat håret rött och det blev faktiskt riktigt snyggt... =)

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska hitta på. Det blir antagligen att hitta på nåt med Anna. Får se vad vi hittar på för dumheter... hehe.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0