Uppdatering...

Nu har jag fått reda på mer hur det gick till när Adam tog livet av sig. Han hade tydligen åkt direkt till Olshammar till sina föräldrar efter att han lämnade min lägenhet och gasade ihjäl sig i sin bil där. Han lämnade tydligen ett meddelande till mig, Lotta, Dennis och Pata som var dom sista som umgicks med honom. Han ville tacka oss för att vi gav honom en rolig sista kväll. Att han tyckte att det var trevligt och att vi inte ska känna nån skuld. Att 21 år är lång tid att må dåligt.

Får väl se om jag går på hans begravning eller inte. Jag kände ju inte honom så bra, jag hade bara träffat honom ett par gånger. Jag kanske går på den om jag kan, men jag måste tänka på saken. För det skulle kanske vara  bra att gå på den eftersom jag var en av dom sista som träffade honom. Men samtidigt känns det skumt att gå på den eftersom att jag som sagt inte kände honom så bra.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0