Fuck också

Allt bara skiter sig just nu... suck. Igår när jag tryckte på knappen till taklampan i köket, så försvann all ström i min lägenhet. Det hände precis innan jag skulle iväg till jobbet kl.14, så jag kände mig lite stressad. Jag ringde till jobbet och sa att jag skulle komma några minuter försent. Jag testade att byta proppar fast att jag fattade att det måste vara nåt annat som hade hänt eftersom allt i hela lägenheten dog. Jag ringde till hyresvärden och dom skulle skicka ut nån som skulle fixa det hela. Men när jag kom hem från jobbet strax före kl.21 då hade jag fortfarande ingen ström, så dom hade inte skickat ut nån i alla fall. Så jag fick ringa till Securitas och en kille skulle ringa upp mig senare. Jag fick samtal en timme senare och han sa att det skulle dröja minst en timme innan han kunde komma. Så nån gång runt midnatt eller nåt sånt så fick jag tillbaka min ström. Det var nån säkring eller nåt i källaren som hade gått. Så hade hyresvärden skickat ut nån på dan, så hade jag haft ström när jag kom hem från jobbet. Jag är lite sur att dom inte fixade det under tiden som jag var på jobbet.

Det var inte allt för rockigt att sitta själv i mörkret och lyssna på Eddie Meduza medan jag väntade på att killen skulle komma och fixa strömmen åt mig. Som tur var kom Martin och Marcus efter tag och satt & spelade kort med mig. Snacka om att vi var glada när strömmen satte igång... =)

Jag skulle ha åkt till Stockholm idag med mina gamla arbetskamrater. Men jag orkade inte göra det efter att ha varit uppe halva natten och så mår jag inte så prima heller. Jag tror att jag har haft lite feber inatt och jag har ont i halsen. Dessutom till råga på allt så fick jag mensen igår, så jag har haft värsta mensvärken idag. Jag tog en ipren förut, så nu har jag inte mensvärk. Men det känns inte allt för rockigt med mensen. Dessutom så är det inte allt för roligt väder ute just nu. Jag känner att allting bara är emot mig just nu.

Dessutom så är det en annan sak som hände idag också, som känns lite småjobbigt. Men men det ordnar sig bara jag har nån med mig. Jag pallar inte att vara själv då.

Jag hoppas bara att jag känner mig bättre imorgon, så jag orkar jobba och ha tv-spelskväll. Dessutom så ska jag ju på fest på lördag, så jag hoppas verkligen att allt känns bättre snart.

Over and out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0