30 års firande

Igår hade jag lite 30 års firande eftersom jag blir 30 på torsdag. Jag och några vänner åt tillsammans & sen körde vi julklappsleken. Det var trevligt. Men sen så blev jag mest bara besviken och ledsen när vi bara satt 4-5 st hemma hos mig under större delen av förfestandet. Men det blev lite mer livat vid ca kl.21 för då kom det lite mer folk. Så vi var ca 10-15 pers mot slutet. Sen drog vi upp till festen hos Midnight Cruisers. Jag kände mig på lite mer party humör då. Så det blev ett helt okej firande mot slutet i alla fall. Men jag tig det väldigt lugnt. Så jag har inte mått dåligt idag, jag har bara varit trött.

Det var en hel del grejer som gjorde att jag inte riktigt var på party humör igår. Jag är så besviken på folk som jag trodde var mina vänner. Men det bekräftade bara vad jag har känt ett bra tag att dom tänker bara på sig själva och skiter i mig. Så enough is enough. Jag orkar inte bry mig längre.

Nästa helg blir det att fira mer med familjen och tårta. Får se om det blir att dricka nån drink och göra ett nytt försök nästa helg eller om jag skiter i det. Jag får se hur det blir. Jag kanske dricker 1-2 gånger till i år eller så blir det inte att dricka nåt mer i år. Jag ska hur som helst vara nykter januari och februari har jag tänkt.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0