740

Pappa var här för en liten stund sen. Han lämnade 740n och hämtade 240n som jag har lånat av Lennart för pappa har köpt den. Så nu har jag min bil, men jag inte åka med den. Måste fixa med försäkring plus skriva över bilen på mig i nästa vecka. Så ska jag besikta om bilen, den gick ju inte igenom. Men pappa har fixat färdigt bilen denna vecka.

Så nästa vecka har jag egen bil igen. Snacka om gött. Jag hoppas Martin kan komma hit på måndag, så vi kan fixa med papper och så.

Idag har jag jobbat och det var rätt så rörigt på jobbet. Förhoppningsvis så är det lugnare under helgen. Jag jobbar kväll imorgon och dag på söndag. Så det blir inget nyårsfirande. Jag satsar på att tjäna pengar istället... =)

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0