Beslutångest.se

Det är så mycket tankar som snurrar runt i huvudet just nu. Jag känner att jag är trött på det mesta just nu.

Det känns skönt att ha byt arbetsplats, för jag trivs jättebra. Men nästan allt annat är skit just för tillfället. Men då finns det bara en väg att gå och det är upp. Även om jag inte känner mig på topp just nu, så vet jag att allt kommer att ordna sig. Det känns bara lite kämpigt just nu.

Jag känner mig så ledsen och ensam. Jag känner bara för att ta distans från det mesta och hålla en låg profil. Jag känner för att bara gå under jorden och inte ha kontakt med någon nu. Jag känner att dom flesta bara gör mig ledsen och arg. Jag har märkt att det inte är så många som bryr sig eller gillar mig. Så det känns inte som så stor ide att ha kontakt med nån längre.

Jag behöver skaffa ny umgängeskrets. Det har jag känt ett bra tag. Jag behöver umgås med folk jag kan lita på och som jag vet har tid att umgås med mig. Jag tycker det är så tråkigt att aldrig veta om det blir nåt när man bestämmer nåt med folk. Jag hatar att folk alltid dissar mig när man har bestämt saker.

Jag har lite beslutångest inför helgen som kommer. Får se hur det blir med allt. Jag skulle vilja ta nån drink, men jag vet inte med vem eller vilka. Så jag antar att det blir att bara vara hemma och ta det lugnt.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0