Change of plans

Igår kväll så satt jag först och glodde på film med Alex, sen så kom Robert förbi och vi tittade på en film till. När dom hade dragit hade jag tänkt att bara glo på en film för mig själv och sen sova. Men det blev att gå till Calmer och umgås lite med honom, Lotta och Pata. Dom satt och drack lite granna. Dom vill att jag skulle köra till Kårberg eftersom jag var nykter. Men jag hade ingen lust, ork eller energi för att köra. Så dom fixade chaufför, men det blev att jag följde med i alla fall. Vi var hos Kim på fest och hans patrask till vänner. Det kändes lite skumt att vara nykter på fest och inte vara chaufför. Men jag är glad att jag klarade av att inte dricka en droppe alkohol på hela kvällen. För jag hade ju kunnat dricka lite om jag hade velat med tanke på att jag jobbar kväll idag.

Jag kände mig som en utböling på den jävla festen. Delvis för att jag var nykter och delvis för att typ ingen hälsade på mig eller pratade med mig. Hade jag varit lite onykter hade jag ju själv valt att gå fram och snacka med en massa folk. Men eftersom det var så svagt mottagande och knappt nån sa hej när jag kom. Så var jag inte så jävla sugen på att snacka med nåt av folket. Hade jag varit full så hade jag faaan inte brytt mig, då hade jag tjatat hål i huvudet på folk vare sig dom vill eller inte... hehe. Jag tycker att majoriteten av folket som var hemma hos Kim är riktigt jävla dryga och otrevliga. En del av dom har varit riktigt trevliga och snälla en gång i tiden, men sen så blev dom äldre och dumma i huvudet. Jag tror i ärlighetens namn att det är väldigt få av det folket gillar mig eftersom dom jämt är så kyliga mot mig. Även om jag tar kontakt och är snäll & trevlig, så är dom så kyliga och otrevliga. Jag fattar inte vad det är för fel på en del människor.

Vi skulle bara vara där max 1 timme, hade jag vetat att jag inte skulle komma hem förens ca kl.4.30 på morgonen så hade jag inte följt med. Det är ren tortyr att umgås nykter med dom där jävla människorna. Hade jag varit full så hade jag inte brytt mig eller irriterat mig som faaan på idioterna.

Over and out...


Dom är faaan värdelösa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0