Dolt nummer

Jag börjar känna mig bättre. Jag har ont i halsen och hostar en del. Men jag orkar nog att jobba imorgon.

Det har ringt från dolt nummer hela dan idag. Men jag hatar att svara när jag inte vet vem det är som ringer. Dessutom så svarar jag aldrig på dolt nummer när jag är ledig. Jag jobbar så mycket och har ingen lust att hoppa in och jobba extra. Så vill folk mig nåt, så ring inte från dolt nummer. Skicka sms eller nåt, så ringer jag upp.

Jag har nog inte varit riktigt piggelin idag. För jag har somnat flera gånger idag medan jag har tittat på tv. Det är sällsynt att jag somnar framför tvn. Men men jag känner mig hur som helst lite piggare nu.

Jag har räknat ut att jag ska vara nykter i 3 månader nu. Jag måste ta det lugnt ett tag, jag har druckit 3 helger på raken. Det tar så mycket kraft och energi att dricka. Min kropp mår inte så prima av det och jag blir ju full på ingenting. Jag behöver bara dricka ett par cider för att bli full.

Dessutom så ska jag gå ner dom kilona som jag har gått upp under det senaste året. Så det blir att vara nyttig och se till att hålla det denna gång. Jag har slarvat som fan och inte ätit rätt. Så jag måste se till att komma i rätt spår igen.

Jag har inte riktigt mått bra psykiskt och granskat mitt liv som fan. Det har gjort att jag har ätit en massa onyttigt och tröstätit. Jag har bara skitit i allt och ätit en massa skräp. Jag måste ha lite självdisciplin och komma in i rätta tänket igen. Jag måste tänka att det inte värt det och jag mår inte bra av att äta skiten. Jag är piggare och mår bättre om jag äter rätt.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0