Fest igår

Igår var jag till Hällabrottet och festade. Jag hade jätteroligt, jag var lika full och odräglig som vanligt... Hehe. Men nu så blir det att ta det lugnt och vara nykter 2-4 månader. Jag behöver ha några vita månader. Jag blir ju så jävla bakis nu för tiden.

Jag har typ bara legat och sovit hela dagen. Hade så jävla ont i huvudet när jag vaknade imorse.

Karlar är bra lustiga djur. Jag förstår mig inte på dom. Jag kanske skulle bli lesbisk istället. Karlar vill ju aldrig ha nåt seriöst med mig, dom ser mig bara som nån man knullar. Jag är lite trött på det. På grund av att karlar bara vill knulla och inget annat så lever jag nästan i celibat för tillfället.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0