Happy birthday to me

Jag fyller 30 idag och det känns faktiskt väldigt bra. Jag känner ingen ångest eller kris. Åldern är bara siffror, det viktigaste är hur man känner sig och känner mig inte äldre än 25. Jag känner mig ung och pigg. Jag är piggare och har mer energi än många som är 10 år yngre än mig.

Så länge man är frisk och känner sig ung, så spelar inte åldern så stor roll. Jag får fortfarande visa leg väldigt ofta och kommer säkert få göra det ett bra tag till. Så det är ett tecken på att jag inte ser så gammal ut.

Bara för ett par dagar sen så var det en gubbe som sa att jag inte såg ut att vara äldre än 20. Så jag är fortfarande i 20 års åldern på sätt och vis... Haha.

Jag har haft en riktigt bra födelsedag. Jag hade med mig en fruktkorg till jobbet och bjöd arbetskamraterna på. Dom sjöng för mig imorse och i lördags sjöng mina vänner för mig... =)

Pappa och Martin var här förut och åt tårta. Jag fick en jättebra present av dom. Jag fick nästan en hel bil. Jag behöver bara betala 500 kr plus besiktningen. Jag vet att pappa har lagt ner mycket arbete på bilen, så det var en toppen present... =) Nästa vecka ska pappa besikta 740n, får hoppas att den går igenom.

Nu ska jag nog dricka en födelsedagsdrink... =)

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0