Ledig dag

Idag har jag umgåtts med Alex under dagen. Vi var och handlade lite grejer bl.a. annat så använde jag äntligen mina blomstercheckar. Jag fick dom när jag slutade jobba på Borgmästargården för ca 1 1/2 år sen. Jag köpte en julblomma och lite andra grejer.

Sen åkte vi hem till mig och glodde på film & åt en massa onyttigheter. Usch, fy på mig... Haha. Jag måste försöka att gå tillbaka till mitt nyttiga liv igen. Men det är svårt när suget är för starkt. Men jag vet att det går bara man vill och vänjer sig vid det. Kommer jag bara in i rätta svängen igen, så går det bra.

Jag kom precis på en ide. Jag kan ta med mig en krog med frukt till jobbet när jag fyller istället för tårta. Både nyttigt och gott. Så slipper jag äta en massa äcklig tårta. Får göra det tillräckligt ändå... Suck. Får fan bjuda hem en massa folk som kan äta upp den tårta som blir över när jag fyller. Jag tycker att det känns jobbigt att folk räknar med tårta när jag fyller eftersom jag inte är så förtjust i söta tårtor. Jag tycker om smörgåstårta, men jag har ätit det så mycket. Är lite trött på det också just nu.

Efter att jag skjutsade hem Alex så slog jag in julklappar och lyssnade på julmusik.

Snart ska jag sova, så jag orkar upp imorgon.

Puss puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0