Not a slut anymore

Förr så låg jag med en hel del, jag brydde mig inte riktigt vart jag hamnade nånstans. jag märkte av en del av det i söndags, när det var en del karlar som ville att jag skulle följa med dom hem. Bl.a. En av dom har jag legat med för många år sen och en annan har bara hört en del saker om mig.

Nu för tiden när jag festar så blir det mest att jag flörtar, pussas och kramas lite. Sen så åker jag hem och sover själv. Jag är singel och jag kan nog räkna på en hand hur många gånger jag har haft sex i år. Jag känner inte att det ger mig nåt att bara ligga runt. Jag vill ha sex med nån jag älskar. Men sen har det ju blivit att jag har legat lite nån gång ibland i år, men jag vet inte om det har varit värt det. Det enda är väl att man har lite roliga saker att berätta runt om det. För det har varit lite lustiga kontakter ibland... Hehe.

Jag känner just nu att jag hellre avstår sex än att ligga med någon som ändå inte gillar mig dan efter.

Jag vet ju att en av dom största anledningarna till att jag var lite av en slampa förr är ju att jag ville ha bekräftelse. Jag trodde ingen kunde tycka om mig eller tycka att jag är snygg etc. Så jag blev överlycklig när det var så många som ville vara med mig. Men nu är jag äldre och förståndigare. Jag vet att dom inte brydde sig ett dugg om hur jag såg ut eller om vem jag var. Dom ville helt enkelt bara knulla. Så jag tänker fan inte låta deras äckel händer röra mig.

Jag tänker leva i celibat tills jag träffar någon som är värd att få ligga med mig.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0