Stress som fan

Det är mycket att göra dom närmsta dagarna plus mycket jobb. Lite stressigt. Jag har jobbat delad tur idag och göt det imorgon & på julafton också. Sen jobbar jag 7-16 på söndag. Men efter det är jag ledig 2 dagar. Har en del att fixa med imorgon under dom timmarna jag är hemma mitt på dan.

På Julafton blir det lite stress. Eftersom jag ska jobba några timmar, sen åka till gruvan en sväng och sen iväg & jobbs igen. På söndag blir det också stress. Först jobba, sen hemma och fixa till mig & så blir det förhoppningsvis att dra iväg till Hällabrottet. Så blir det party hela natten lång... =)

Det är rätt så skönt att hålla igång. Då vet man att man lever. Men det kommer ändå att vara gött att vara ledig måndag och tisdag.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0