Arbetsnarkoman???

Jag trodde aldrig att jag skulle säga det här, men jag tror att jag börjar bli lite av en arbetsnarkoman. Jag har jobbat varje dag sen tisdag förra veckan. Nu när jag har lite fritid och kan hitta på annat, så är jag så rastlös att jag nästan börjar klättra på väggarna. Jag har jobbat så mycket och hållt igång hela tiden, så nu när jag inte jobbar så vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Men jag ska jobba ca 3 timmar i kväll, så då har jag nåt att göra en stund.

Nästa helt ledig dag jag har är på lördag och då har jag en hel del saker att göra. Jag ska till mamma och äta mat, sen blir det att ta några drinkar under kvällen.

Jag jobbade 33 timmar i helgen och knappt har sovit nåt, ändå så är jag inte speciellt trött. Jag tog ingen sovmorgon imorse eller. Jag blev väckt kl.5.20 av att någon gasade som faaan utanför sen gick jag upp vid kl.7 för att tvätta. Jag hade så jävla mycket tvätt, så jag var tvungen att tvätta. Hade behövt tvätta förra veckan, men jag hade inte tid att göra det då.

Puss puss...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0