Bekräftelse

Jag vet att jag har varit en "slampa" en gång i tiden. Men jag vet också att en stor anledning till det är att jag sökte bekräftelse till att jag duger. Att jag fick känna mig älskade och attraktiv. Jag är äldre och klokare nu. Så jag har inte haft sex på ett tag nu för att jag vill ha nåt mer seriöst.

Jag söker inte bekräftelse längre. Jag vet att jag duger. Men under en stor del av mitt liv, så blev jag mobbad och illa omtyckt. Så jag trodde inte att någon tyckte om mig. Så när jag började ha sex, så hade jag sex med väldigt många för att jag trodde att jag blev mer älskade då. Men det var bara en illusion. Jag hade sex även när inte ens ville ha sex, för att jag ville bli älskad. Men nu så vill jag ha sex med någon jag faktiskt tycker om... =)

Jag har mognat och växt upp. Jag är ju nämligen vuxen.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0