En trappa upp = skit

Nu kommer jag skriva saker som kommer irritera En Trappa's "favoriter", men det skiter jag fullständigt i. Jag är så jävla trött på deras sätt att behandla sina gäster.

Jag förstår inte riktigt vad dom tänker med. Istället för att bara kasta ut nån just den kvällen dom är lite för fulla, så portar dom folk hela tiden. Eller så portar dom folk helt utan anledning också. Det är vara vissa som duger och det är bara vissa dom vill ska komma dit. Det här är inte Stockholm, vi bor fan i lilla Askersund. Om dom portar alla som inte är " favoriterna", då kommer dom till slut inte ha nåt folk som drar dit. Snacka om att försöka driva sin verksamhet snedvridet. Man vill väl ha betalande gäster, inte mota bort dom eller???

Om dom bara vill att vissa ska komma dit, kan dom ju lika gärna lägga ner skiten och ha privatfest varje helg istället. Dessutom är dom så himla otrevliga och dryga även om man är nykter. Snacka om att ha valt fel yrke totalt.

By the way, jag har inte blivit portad. Men dom flesta som jag känner har blivit det. Så jag bojkottar stället, jag tänker fan aldrig sätta min fot där. Dom kan ha sitt jävla VIP ställe för sig själva, det är ju det dom vill. Dom vill ju inte att folk ska komma dit.

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0