Idiot...

Jag kollade nyss runt på lite bloggar. Råkade snubbla in på Big Brother- Annicas blogg. Hon är tydligen fortfarande tillsammans med Marcelo. Hon måste vara en av dom mest blåsta tjejerna i Sverige. Han behandlade henne som skit och höll på med andra. Om jag var henne så skulle jag ha bett honom att dra åt helvete för länge sen.

Hon måste tycka om att plåga sig själv som fortsätter att vara tillsammans med honom. Snacka om att hon inte kan ha många hjärnceller. Jag skulle aldrig acceptera att bli behandlad så, men hon bara förlåter & låter honom fortsätta behandla henne som skit.

Jag är hellre singel hela livet än blir tillsammans med ett stort svin. Jag blir irriterad att hon är en så svag människa. Hon får fan skylla sig själv, han kommer ju knulla runt som fan.

Over and out...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0