Livet är lustigt ibland...

Ikväll har suttit och tänkt på en massa olika händelser i mitt liv. Det är bra lustigt hur livet utvecklas.

Jag är verkligen inte samma person som jag var för ca 10 år sen. Då var jag extremt blyg och det är jag ju inte nu. Jag är mer framåt och vågar mycket mer. Jag är fortfarande lite blyg ibland, men inte på samma sätt som förr.

Folk ser ju inte mig som en person som sitter tyst i ett hörn och inte hörs eller syns. Men för ca 10 år sen så var jag ju en sån person. Det var inte så många som märkte av att jag existerade då. Det är betydligt mycket fler personer som vet vem jag är nu. Jag är mer framåt och social i dagens läge. Jag vågar stå ut i mängden. Jag vågar säga vad jag tycker och tänker om saker & ting.

Jag har tänkt på en del andra saker också, men jag orkar inte skriva om allt det nu. Men en sak som är säker är att folk tror inte på mig när jag berättar en del saker om mig själv. Det är för att dom kände inte mig när jag var yngre och mer osäker. Dom känner mig som den jag är nu.

Puss puss...


Kommentarer
Postat av: Anonym

Känner igen det där var också väldigt blyg, men sedan tvärtom sa vad jag tyckte o tänkte om jag hade varit 16 år idag hade jag säkert fått någon fånig diagnos. Livet är sådant tack och lov att allt kan gå över till det bättre- Jag är glad för din skull att du blev säkrare..

2012-06-15 @ 01:27:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0