Nada sleep tonight...

Inatt har jag inte sovit överhuvudtaget och jag har jobbat under dagen idag. Men det gick väldigt bra att jobba fast att jag inte har sovit på över ett dygn. Det var väldigt lugnt på jobbet idag och det var skönt som faaan. Anledningen varför jag inte har sovit är att jag hade svårt att sova och sen blev det att jag snacka i telefon med en person hela natten fram till morgonen.
 
Jag känner mig relativt pigg fast att jag inte har sovit något inatt. Det blir nog att försöka att hålla mig vaken tills jag ska sova inatt. För annars kommer jag antagligen inte att kunna sova under natten.
 
Det blir väl bara att ta det lugnt ett tag nu, finns inte så mycket att göra.
 
Puss puss...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0