Respektlöst...

Fan va irriterad jag var igår kväll. Jag "tjuvtvättade" och det såg ut som fan i tvättstugan. Det var grus och tvättmedel överallt och det var dammigt som fan på bänken. Det kan inte ha varit någon som städat där på ett bra tag. Jag städar varje gång jag tvättar och jag tror inte att det är så många andra än jag som städar. För det är jämt smutsigt när jag ska tvätta, men igår var det extremt.

Jag hade egentligen kunnat skitigt i att städa eftersom jag egentligen inte fick tvätta då. Men jag städade och snyggade till i tvättstugan i alla fall för att jag tyckte att det var vidrigt att vara där inne.

Men efter att jag hade städat, så var det nån riktigt respektlös jävel som trampat runt i tvättstugan & smutsat ner. Om jag ser att nån tvättar då går jag inte ens in i tvättstugan. Då väntar jag tills dom har tvättat klart. Jag var så jävla irriterad att komma ner och se att nån har gått runt med skitiga skor efter att jag hade städat & inte städat upp efter sig. Och dessutom slängt in tvätt i ena tvättmaskinen. Kunde inte fanskapet ha väntat tills jag var klar. Så jag slapp se dom där jävla fotstegen i tvättstugan. Så jävla respektlöst att smutsa ner när jag precis hade städat. Jag borde egentligen ha slängt ut fanskapets kläder ur maskin, men jag är inte så elak som den idioten. För jag misstänker att han inte städa nåt efter sig när maskin var klar.

Jag är inte någons mamma. Varför ska jag jämt behöva städa upp efter andra i den jävla tvättstugan??? Lär er städa för faaan...

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0