R.I.P. Stig-Elvis

Idag har jag varit till veterinären och avlivat Stig-Elvis. Han har haft urinproblem ett bra tag nu. Jag var med honom till veterinären i höstas och han var bra ett tag. Men på senare tid har hans problem blivit värre. Så jag fick ta ett väldigt svårt beslut. Det fanns inget annat att göra än att avliva honom. Det tog lång tid för mig att ta detta beslut, men för några veckor sen så bestämde jag mig att jag måste göra mig av med honom. Jag grät när vi var hos veterinären för han har varit en stor del av mitt liv i ca 2 år. Jag har varit rätt så irriterad på honom emellanåt eftersom han har skvättit lite överallt på senare tid. Jag har aldrig riktigt fäst mig vid honom som jag har vid mina andra två katter. Men på något sätt så saknar jag honom i alla fall och är ledsen att jag var tvungen att göra mig av med honom. Det kommer kännas väldigt tomt ett tag framöver nu. Jag hoppas att han har det bättre i katthimlen nu, där kan han leka med Buddy och Snuttan. Han ska begravas i närheten av dom...

Over and out...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0