Supa, knulla, åka hiss

Jag kom och tänka på en sak förut. Jag var extremt intresserad av Eurovision Song Contest för ca 10 år sen. Men nu för tiden är jag inte lika intresserad av det som då. Jag gillar fortfarande ESC, men jag har fått andra mycket viktigare intressen på senare år: supa, knulla, åka hiss. Nej, jag skämtar bara... Haha.

Nä, jag menar att jag är mer intresserad av det mesta som har med raggarkulturen nu för tiden; bilarna, musiken, kläderna, träffarna, festerna, cruisingar etc.

Dessutom så har det gått utför med Melodifestivalen och ESC sen jag fastnade för det på 80-talet. Det är för mycket av det hela, man tröttnar ju på det hela innan man vet vem som har vunnit. Det räcker med en MF & en ESC, det är för mycket med alla delfinaler. Sen så hatar jag att typ alla sjunger på engelska. En sak som gjorde att jag fastnade för tävlingen var att man fick höra så många olika språk. Jag tyckte att tävlingen var charmigare förr när alla sjöng på sitt eget språk istället för att sjunga på dålig engelska. Dom flesta kan ju inte sjunga på engelska, det låter ju för jävligt.

Hur som helst, så prioriterar jag andra intressen nu för tiden. Så det blir nog inte att se finalen av ESC live nästa år. Jag såg ju inte ESC finalen när den gick i år, jag såg på den 2 dagar efter. Jag prioriterade att åka på Mariestads Cruisingen istället.

Puss puss...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0